Novinky červen 2012

28.06.2012 23:06

Můj milovaný Džasmánek už má ted jen volno - začal občas pokulhávat na přední nožku a opět se rozhodl, že v těch vedrech nebude žrát a pohubl. Takže já dobrák jsem s ním kolikrát stála v boxe a přemlouvala ať pěkně žere, no nakonec se mi to povedlo. ALe taky by si chlapec mohl uvědomit, že už není nejmladší nejen on, ale i já a mé nervy jsou z toho pak nadranc...

Když jsou venku vedra, máme zajetý systém od 6 do 10 a pak jde ven až v 17 - 18 večer a do 23 se fláká na pastvině. Strašně se tam vždycky těší, takže z boxu kdybychom ho nebrzdili, byl to odpálil a tryskem by doletěl do výběhu, to že tam pak s sebou švihne na zem a vyválí se, to je věc druhá :-)

Jinak se připravujeme na stěhování, dostala jsem totiž pracovní nabídku v Hřebčíně Napajedla, takže se budeme v půlce července stěhovat do Napajedel. Už teď se mooooc těším :-)