Prosinec 2011

28.12.2011 14:32

Blíží se nám konec roku 2011, a tak budeme bilancovat, ale nejdřív bych chtěla shrnout události prosince...

Prosinec začal vcelku klidně, ale bohužel pokračoval skoro hororově.

Abych to shrnula - nejdříve jsme absolvovali nervovou koliku s obrovským průjmem, kterou jsme ještě ten den zažehnali a tak jsem si říkala, že už snad bude pokoj (nechápu jak dva kousky zmrzlé vojtěšky můžou tohleto rozjet, ale příště si dám daleko víc bacha, aby Džas neukousl ani sousto - promiň brachu, ale mám taky jenom jedny nervy...). Takže velké díky doktorovi, že pohotově v neděli v poledne přijel a pomohl.

Pak bylo asi 5 dní klid, když se objevil znovu hrozný průjem, ale fakticky šílený - stříkalo to z chudáka Džase na počkání, zase něco zhubl a já už zase byla zoufalá. Prostě se nám to nevyhne a nevyhne...Po konzultaci s veterinářem, vymýšlení co bychom mohli udělat za testy (samozřejmě bylo před svátkama, takže labiny zavřené) a jak bych mu mohla pomoct. Džas se ale furt tvářil jak kdyby nic - žral seno, jádro, jen byl takový bez jiskry, což mě deprimovalo ještě víc. Navíc se mu v krmené dávce nic nezměnilo, prostě všechno stejné, takže jsem už začala psát černé scénáře. První pomocí byla koupě YeaSacc a děj se vůle boží... Džas ji měl první 22. večer a už druhý den měl krásné normální kobyláky - takže jsem od něj dostala ten nejlepší dárek k vánocům. Samozřejmě se nenechám ukolébat na vavřínech, stále ho pozoruju, ale zlepšení 100%, zase nabírá zpátky to co zhubl, kobyláky jsou jedna báseň a hlavně má už zase tu svoji jiskru v oku :-) Asi měl z něčeho podrážděné střeva a žaludek, ale z čeho?? Ať dumám, jak dumám nemůžu přijít na nic, co by měl jiného než normálně...

Včera jsme ho vzala na lonž, aby se opohyboval a Džas to pojal jako předvádění před publikem - takže ocas nahoru, pořádně zařehtat, nasadit hřebčí výraz a pořádně to rozjet :-))) Všichni i já jsme se mu děsně smáli a já byla v hloubi srdce strašně ráda, že už je zase zpátky a je mu dobře :-) Dneska jsme se byli projít pod sedlem na loukách, tak se panáček kochal, jen srnky mu tu poklidnou vycházku přerušili (ony totiž ty naše blbé srnky zdrhají na stranu kam jdeme my a pak se diví, že to monstrum je najednou za nimi :-)

Klepu strašně moc na dřevo ať už je těch průserů konec a ať je Džas zdravý a v pohodě a oba se můžeme těšit na nový rok 2012